En rockstjärnas död 2.0

Med en ny upplaga gäller nya spelregler...

Kommentarer
Postat av: as a friend

Riktigt bra start!!!

Känns verkligen på riktigt och bara så DU.

2009-01-20 @ 00:16:35
Postat av: Slampan

Gillar att du lägger upp låten=) du borde lägga upp en "ny" låt varje vecka så man kan följa ditt låtskrivande och förhoppningsvis kunna höra vilken vibe du har samt vad du inspireras av för stunden! Kul att kunna läsa en blogg med nån som har något att säga! Dags att ta bloggandet till nya dimensioner som bella och schulman inte ens vet existerar!

2009-01-20 @ 00:22:27
Postat av: K

Det är bara jag.



Jag kommer att lägga upp låtar kontinuerligt, i den takt jag lär mig använda iMovie HD, gamla iMovie var så mycket lättare men nu är det mijarder av extra knappar att leka med!

Men bra tanke slampan, vi delar samma vision!

2009-01-20 @ 01:47:39
Postat av: ebba

vilka är alla som kommenterar egentligen? jag undrar hur så många kan ha hunnit hitta dne här blogen på 2 dagar... hmmm

2009-01-20 @ 01:58:13
Postat av: j



slampan: hahahahahahahhahha ja så man mentalt kan förbereda sig på om man ska umgås med en deppig eller en glad mobergare!!!!

kärleeek

2009-01-20 @ 02:00:36
Postat av: Alex

haha jag ska med börja kommentera, så nu är de du en slampa och ett miffo, grym låt=) din röst är för jävla skön. /fylle fling^^

2009-01-26 @ 22:53:24
URL: http://alexofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0